Makro
t.e.m. dinsdagGeldig t.e.m. dinsdag
Makro
t.e.m. 30 septemberGeldig t.e.m. 30 september
Makro
t.e.m. dinsdagGeldig t.e.m. dinsdag
Makro
t.e.m. 31 decemberGeldig t.e.m. 31 december
Makro
t.e.m. 31 decemberGeldig t.e.m. 31 december
Makro
t.e.m. dinsdagGeldig t.e.m. dinsdag
Makro
t.e.m. 10 septemberGeldig t.e.m. 10 september
Makro
t.e.m. dinsdagGeldig t.e.m. dinsdag
Makro
t.e.m. dinsdagGeldig t.e.m. dinsdag

Makro is een groothandel zelfbedieningssupermarkt en heeft zowel een food-, als non-food afdeling. In tegenstelling tot de Nederlandse vestigingen, worden er in België ook particulieren toegelaten om hier hun aankopen te doen. METRO Cash & Carry Belgium is daarentegen wel voorbehouden voor handelaren en horecaondernemers. Makro heeft een webshop en zes vestigingen in België, waarvan vier in Vlaanderen en twee in Wallonië. Makro kenmerkt zich door relatief goedkope, maar zeer grote vestigingen op industrieterreinen, met een zeer divers assortiment, een goedkoop restaurant, conservatief prijsbeleid en het bekende Makro pasje. Aro, Fine Life, H-Line, Horeca Select, RIOBA, Sigma en Tarrington House zijn eigen merken van deze groothandel. Middels de Makro folder worden klanten gelokt met mooie promo’s en aanbiedingen. Ook deze zijn middels gebruik van de PromoPromo app en via de PromoPromo website snel en gemakkelijk te bekijken. Makro is door de Nederlandse Steenkolen Handelsvereniging (SHV) in 1968 opgezet en was de eerste die zich in die tijd richtte tot de kleine zelfstandigen. Initieel had Macro focus op groothandel in etenswaren aan de horeca, maar veranderde later in een algemene groothandel voor detaillisten. Jaren lang hield Makro de food- en non-food afdelingen strikt van elkaar gescheiden. Men moest aparte pasjes bezitten om de afdelingen te mogen bezoeken. Toen uitbreiding naar het buitenland volgde, werd dit concept opgeheven. Makro is hedendaags gespecialiseerd in Good Food, Party en Home. De Europese Makro’s werden in 1998 verkocht aan de Duitse METRO Group.